Pierwszy i najlepszy polski blog poświęcony członkowi zespołu 5 Seconds Of Summer - Luke'owi Hemmings'owi, ale także całemu 5SOS. Codziennie nowe newsy! Serdecznie zapraszam do obserwowania i komentowania!

Luke Hemmings Poland jest na:

Facebook Twitter Tumblr YouTube Instagram Ask.fm

28 sierpnia 2015

The Girl Who Cried Wolf

-TEKST-

(I'm not leaving)

Every time you say to me it's over
You just wanna start again, it's just lies
The girl who cries wolf every day
Ignored by gravity, but in the end, don't ask why

You say you wanna, but do you wanna run away?
Your great escape, oh yeah
Where you going? Always running
Back to me to call it quits again

So look at me in the eye
You said it weren't there at all
You said it weren't there at all
Cause I'm not dreaming
So look at me in the eye
Is anyone there at all
Is anyone there at all
Cause I'm not leaving
Cause I'm not leaving

Does it have to be this tragedy?
This endless lost parade of castle
Other side of make believe
The truth is spelled out in your eyes
Why don't you just reach out and make it clear to me?
What are you telling me?

You say you wanna, but do you wanna run away?
Your great escape, oh yeah
Where you going? Always running
Back to me to call it quits again

So look at me in the eye
Is anyone there at all
Is anyone there at all
Cause I'm not dreaming
So look at me in the eye
You said it weren't there at all
You said it weren't there at all
Cause I'm not leaving
Cause I'm not leaving
Cause I'm not leaving

Is anyone there at all? Is anyone there at all?
Is anyone there? Is anyone there at all?
Is anyone there at all? Is anyone there at all?
Is anyone there at all? Cause I'm not dreaming
Is anyone there at all? Is anyone there at all?
Is anyone there? Is anyone there at all?

Look at me in the eye, is anyone there at all?
Is anyone there at all? I'm not dreaming
Look at me in the eye, is anyone there at all?
Is anyone there at all? Cause I'm not leaving

-TŁUMACZENIE-

Dziewczyna, która łzami fałszywie wznosiła alarm

(Nie odchodzę)
Za każdym razem kiedy mówisz mi, że to koniec,
Chcesz po prostu zacząć od nowa, to tylko kłamstwa
Dziewczyna, która każdego dnia łzami fałszywie wznosi alarm
Zignorowana przez grawitację, a na końcu bez pytań o powód

Mówisz, że chcesz, ale czy na pewno chcesz uciec?
Twoja wielka ucieczka, o tak.
Gdzie zmierzasz? Zawsze biegiem,
Wróć do mnie żebyśmy mogli nazwać to twoim ponownym odcięciem się od świata

Więc popatrz w moje oczy
Mówiłaś, że wcześniej wcale ich tam nie było*
Mówiłaś, że wcześniej wcale ich tam nie było
A ja wcale nie śnię,
Więc popatrz w moje oczy,
Czy ktoś tam w ogóle jest?
Czy ktoś tam w ogóle jest?
Bo ja wcale nie odchodzę
Bo ja wcale nie odchodzę

Czy to musi być tą tragedią?
To nieograniczenie pogrążyło całe świętowanie na zamku
Druga strona upozorowanej fikcji,
A cała prawda jest ukryta w twoich oczach
Dlaczego nie możesz tego wyjaśnić i sprawić, że będzie to dla mnie jasne?
Co chcesz mi powiedzieć?

Mówisz, że chcesz, ale czy na pewno chcesz uciec?
Twoja wielka ucieczka, o tak.
Gdzie zmierzasz? Zawsze biegiem,
Wróć do mnie aby móc nazwać to ponownym odcięciem się od świata

Więc popatrz w moje oczy
Mówiłaś, że wcześniej wcale ich tam nie było*
Mówiłaś, że wcześniej wcale ich tam nie było
A ja wcale nie śnię,
Więc popatrz w moje oczy,
Czy ktoś tam w ogóle jest?
Czy ktoś tam w ogóle jest?
Bo ja wcale nie odchodzę
Bo ja wcale nie odchodzę

Czy ktoś tam w ogóle jest? Czy ktoś tam w ogóle jest?
Ktokolwiek tam jest? Czy ktoś tam w ogóle jest?
Czy ktoś tam w ogóle jest? Czy ktoś tam w ogóle jest?
                       Czy ktoś tam w ogóle jest? Ja wcale nie śnię          
Czy ktoś tam w ogóle jest? Czy ktoś tam w ogóle jest?
Ktokolwiek tam jest? Czy ktoś tam w ogóle jest?

Więc popatrz w moje oczy, czy ktoś tam w ogóle jest?
Czy ktoś tam w ogóle jest? Ja wcale nie śnię
Czy ktokolwiek tam jest? Bo ja wcale nie odchodzę


*dziewczyna jest za słaba aby odejść i stając naprzeciw prawdy, ucieka. Spogląda w oczy, którym nie może skłamać.



Tłumaczenie przygotowane przez Luke Hemmings Poland zabrania się kopiowania, powielania i przywłaszczania treści bez zgody LHPL.

1 komentarz:

©Zaula for Luke Hemmings Poland